reklama

Pán Danko, aj Vy ste inteligent?

V súvislosti s Vami ma táto otázka napadla už mnohokrát. Avšak, až teraz som sa dostal k tomu, aby som Vám ju položil. Kedy ma napadla? Po prvýkrát, keď ste v parlamente konštatovali, že ste právnik a poslankyňa len učiteľka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vtedy som si spomenul na Lasicu a nebohého Satinského, ktorí mali spolu množstvo nezabudnuteľných dialógom, ako napríklad tento:

Lasica: Ja som inteligent.

Satinský: A kedy sa Vám to stalo?

Lasica: Ale toť som bol u doktora

Satinský: A čo doktor?

Lasica: Ten je zdravý, ...

Tento dialóg by sa dal zľahka parafrázovať napríklad takto: Danko sa radí so Slotom, ako by sa čo najskôr mohol stať premiérom. Medzi iným povedia:

Danko: Ja som právnik.

Slota: A kedy sa Ti to stalo?

Danko: Ale toť som stretol anjela strážneho

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slota: A čo anjel strážny?

Danko: Ten je zdravý, len ma utešoval, aby som si s toho nič nerobil, veď na Slovensku je takých právnikov habadej. Napríklad: premiéri – Mečiar, Fico, prokurátori – Trnka, Kováčik, sudca najvyššieho súdu Harabin, bývalý prezident Gašparovič, predsedníčka ÚS SR Macejková. Nezabudol zdôrazniť, že nad nimi vyčnieva Kaliňák, ktorému (ako povedal pán Leško) prejde aj vražda v priamom prenose.

Nechcem tým povedať, že právnické fakulty vychovávajú len samých Kaliňákov a Blatníkov (tak prezývali Gašparoviča kolegovia na fakulte). Všade sa nájdu aj slušní ľudia, aj medzi právnikmi, len medzi sa ťažšie hľadajú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo dodať? Pán Danko, Vy nemáte ľudí rád , inak by ste sa nad nikým nemohol povyšovať. (A Vy sa chcete stať premiérom?!!) Ja som v živote prešiel kus sveta. Vypracoval som sa z robotníka až na kandidáta vied (a to v čase, keď sa CSc. nerozdávalo ako dnes PhD.) Rozumiem mysleniu a práci robotníkov aj zmýšľaniu a konaniu vedeckých pracovníkov, ale ani vo sne by ma nenapadlo povyšovať sa nad tou poslednou upratovačkou so základným vzdelaním.

Pán Danko, na záver si Vám dovoľujem odkázať: Pán Boh nie je sopľavý chlapec, on je pamätlivý. Nezabudnite, že platí: Do tridsiatky máme tvár, akú nám pán Boh nadelil. Po tridsiatke, akú si zaslúžime. Pozrite sa na Kaliňáka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

P. S. Ficovi sa zatiaľ (vďaka vizážistom) darí čiastočne zakrývať svoju pravú tvár, tak ako tomu je u jednej známej moderátorky.

Ľubomír Skalský

Ľubomír Skalský

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som technik u ktorého je česť a spravodlivosť je na prvom mieste. Som človek u ktorého titul "dedo" je najvyšším titulom. Rád prijímam nové informácie. Na internete trávim denne aspoň hodinu Rád poukazujem na akékoľvek neduhy spoločnosti. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu